onsdag den 4. april 2007

To my soulmate

Bismillahir - Rahmanir -Rahim
I Guds navn, Den Mest Nådige, Den Mest Barmhjertige

Jeg kan aldrig takke Allah nok for at have velsignet mig med noget af det smukkeste der findes - venskab - vores venskab. Du fylder mit liv med så meget glæde og du kender mit inderste væsen. Du er der altid for mig og nu, mere end nogensinde før, har du brug for en til at bære dig igennem en svær tid - jeg er den der kan og vil bære dig, holde din hånd når du har brug for det, græde med dig når du har brug for det, lytte til dig når du har brug for det, bede med dig når du har brug for det, bede for dig for jeg ved du har brug for det. Mit hjerte føler din sorg, din smerte dit savn og ingen ord kan kurere disse følelser, så mærk min kærlighed, føl min støtte og vid at jeg er her for dig hele vejen igennem.

Jeg elsker dig!

2 kommentarer:

Min babys vej til verden... sagde ...

jeg har ingen ord der kan beskrive... beskrive alt det jeg ønsker at sige. jeg kan kun håbe og ønske at du ved hvor højt jeg elsker dig og at vores venskab er det dyrebareste i mit liv. har aldrig mødt et menneske som dig, din blotte tilstædeværelse giver mig ro og tro på livet. når du er i nærheden er jeg MIG og tør, det jeg ellers ikke tør. du skal vide at selvom jeg ikke altid husker at vise min taknemmelighed over de små ting i hverdagen, så bærer jeg dem i tanke og sjæl og er evig taknemmelig. endnu engang, tak for din evige støtte og dine bønner, specielt den dag min farmor drog bort, du satte ord på det jeg havde behov for at høre og ikke mindst det som jeg ikke selv var i stand til at sige.
min evige kærlighed, min søster, engel og i sandhed sjæleven.
din altid Samia xxx

Min babys vej til verden... sagde ...

To my most beloved friend.(min mest elskede)

You have been my companion through good times, my buddy through happy times.
beside me you stand, beside me you walk. You are there to listen, you are there to talk.
In happiness and smiles, through pain and tears- I know you'll always be there, through out the years....


Jeg ELSKER dig af hele mit hjerte skatter, helt op til stjernerne og tilbage igen, helt ned til kina-land og op igen... :o)

min søster, min engel, min sjæleven- må vi aldrig skilles. Og Gud er i sandhed stor.

kys kys